Webinaria


Webinaria Wiadomości Handlowych (WH Fokus) to eksperckie dyskusje i prezentacje na najważniejsze tematy oraz sprawdzone rozwiązania biznesowe dedykowane sektorowi rynku FMCG. Współpracujemy z 90% handlu w Polsce – z wiodącymi producentami i dystrybutorami z rynku FMCG oraz dostawcami usług do tego sektora rynku. Profesjonaliści cenią nas za wiarygodność, rzetelność oraz wysoki poziom merytoryczny.

Współpracujemy między innymi z:

[logocarousel id=”2475″]


Jako organizator webinarium zadbamy między innymi o:

  • Wsparcie merytoryczne i techniczne – platforma video, jakość połączenia, próby z zaproszonymi gośćmi,
  • Tłumaczenie podczas webinarium,
  • Ścisłą współpracę od momentu publikacji artykułu o webinarium, w którym przedstawiamy Partnera po mailing z podziękowaniem do wszystkich uczestników,
  • Program merytoryczny, nad którym czuwa dedykowany dziennikarz, który pełni także funkcję moderatora spotkania.


Korzyści z webinarium


Dzięki współpracy z nami zyskujecie Państwo:

  • Budowanie świadomości marki poprzez kreowanie i utrwalanie wizerunku, 
  • Pozycjonowanie produktów i usług poprzez wywiady eksperckie na ważne dla rynku tematy,
  • Budowanie sieci nowych wartościowych kontaktów i zacieśnianie istniejących relacji biznesowych,
  • Multimedialność i interakcje zapewniające emocje prawdziwego wydarzenia i dające możliwość poczucia zaopiekowania po stronie klienta,
  • Transfer wiedzy i wymiana doświadczeń z ekspertami i praktykami z branży mającymi realny wpływ na rynek.


Precyzyjne dotarcie


Czas pandemii sprawił, iż dotarcie do osób decyzyjnych stało się jeszcze większym wyzwaniem aniżeli rok czy dwa lata temu. Wszyscy ograniczyliśmy spotkania face-to-face,  często pracując z konieczności w modelu home office. Nie uczestniczyliśmy w wydarzeniach stacjonarnych, których po prostu nie było, a tym samym traciliśmy strategiczny kanał dotarcia z naszymi usługami i produktami do ważnych dla nas osób – nowych partnerów biznesowych.

Każdy biznes, który mógł zostać przeniesiony w realia Internetu został odpowiednio zmodelowany i dostał nowe życie w wirtualnym środowisku. Tym samym obszar działania w e-commerce stał się bardzo konkurencyjnym rynkiem. Ilość komunikatów przesyłanych do każdego z nas drastycznie wzrosła, co sprawiło, ze stajemy się bardziej obojętni na informacje wykraczające poza nasze codzienne zainteresowania. Dlatego tak ważnym czynnikiem stało się precyzyjne dobieranie komunikatu do konkretnego odbiorcy poprzez pryzmat otaczającego go środowiska.

Jako Wiadomości Handlowe pracujemy na co dzień z osobami, które mają realny wpływ na strategiczne decyzje dla sektora FCMG. Ściśle współpracujemy z kadrą zarządzającą sieci handlowych, stacji paliw, właścicielami i członkami zarządów, producentami i dystrybutorami, dyrektorami zarządzającymi firm logistycznych i IT, kupcami z sieci sklepów i przedstawicielami handlowymi, menadżerami odpowiadającymi za marketing i sprzedaż.


Statystyki portalu


Portal wiadomoscihandlowe.pl jest największym serwisem informacyjnym poświęconym branży FMCG w Polsce, o czym świadczą statystyki. Rocznie odnotowujemy ponad 10 milionów odsłon przy ponad 4 milionach użytkowników.


Czytelnicy portalu

Portal wiadomoscihandlowe.pl dociera do właścicieli, zarządów, managerów i kierowników wszystkich formatów sklepów i hurtowni w Polsce oraz do producentów, dystrybutorów i dostawców usług dla branży FMCG. Dzięki wartościowym i merytorycznym treściom portal ma kluczowy wpływ na decyzje zakupowe w sklepach spożywczych w całej Polsce.


Zaufali nam

Oferta Partnerska


Zostań Partnerem merytorycznym webinarium organizowanego przez Wiadomości Handlowe – wiodące medium w Polsce skierowane do sektora FMCG. Współpracujemy z 90% handlu w Polsce – z wiodącymi producentami i dystrybutorami z rynku FMCG oraz dostawcami usług do tego sektora rynku.

Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu:

Robert Biernat
Kierownik linii webinarium
tel. +48 730 014 732
robert.biernat@wiadomoscihandlowe.pl


Lub do pozostawienia danych w formularzu kontaktowym:

A już dziś zapraszamy do uczestnictwa w kolejnym organizowanym przez Wiadomości Handlowe webinarium: